Kurs Odstresowany Rodzic 1 Obszar biologiczny

Krok 1. Zauważ sygnały stresu w ciele

Pobierz plik WAV

Pobierz plik MP3

Zrób też ćwiczenie Bodyscan – może Ci pomóc np. to nagranie – nie jest nasze, ale Małgorzata Jakubczak zajmuje się podejściem mindfulness w Polsce od lat.

Materiały do kolejnych kroków będą udostępniane stopniowo, stosownie do zadań i pytań przesyłanych SMSami.

Krok 2. Rozpoznaj stresory. Krok 3. Zredukuj stres

Uwaga!!!! Samo myślenie o stresie i stresorach może być źródłem napięcia, więc spróbuj myślenie „O dzizas, ile w moim życiu stresu… przecież z tym nic się nie da zrobić” pomyśl „Ok, nawet jeśli mi się nie uda od razu pozbyć wszystkich stresorów, może mogę zacząć od czegoś małego? A może zajmę się najpierw regeneracją? Może mogę zrobić dla siebie coś fajnego, przyjemnego? Dobrze, że jestem świadomy/a. To pierwszy krok ku lepszemu.”

Pobierz plik audio WAV

Pobierz plik audio MP3

O stresorach ciąg dalszy…

Dostosuj życie do siebie czyli o typach sensorycznych

Pobierz plik audio WAV

Pobierz plik audio MP3

Krok 4. Samoświadomość.

Czy wiesz, jak to jest czuć spokój w ciele? I nie stresuj się… stresem

Pobierz plik audio WAV

Pobierz plik audio MP3

Pobierz plik audio WAV

Pobierz plik audio MP3

Krok 5. Akcja regeneracja

Pobierz plik MP3

Pobierz plik WAV

 

MATERIAŁY DO POBRANIA:

5 kroków Self-Reg

STOP: Samouspokojenie za pomocą zmysłów